Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDISKA VOLNÉHO ČASU > 2.3 VEDENÍ STŘEDISKA USILUJE O ZAJIŠTĚNÍ OPTIMÁLNÍCH PERSONÁLNÍCH PODMÍNEK PRO ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ, CÍLENĚ PEČUJE O NAPLNĚNÍ RELEVANTNÍCH POTŘEB KAŽDÉHO PEDAGOGA A JEHO PROFESNÍ ROZVOJ, VYTVÁŘÍ PODMÍNKY PRO VÝMĚNU PEDAGOGICKÝCH ZKUŠENOSTÍ S DALŠÍMI STŘEDISKY A ÚČINNĚ PODPORUJE ZAČÍNAJÍCÍ PEDAGOGY.

2.3 Vedení střediska usiluje o zajištění optimálních personálních podmínek pro zájmové vzdělávání, cíleně pečuje o naplnění relevantních potřeb každého pedagoga a jeho profesní rozvoj, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností s dalšími středisky a účinně podporuje začínající pedagogy.


Vedení střediska provádí systematické hodnocení práce pedagogů na všech místech poskytovaného vzdělávání a poskytuje jim pravidelně užitečnou zpětnou vazbu k jejich práci. Na základě hodnocení plánuje spolu s pedagogy jejich další profesní rozvoj. Vedení střediska úspěšně motivuje pedagogy k sebehodnocení a ke vzájemnému poskytování užitečné zpětné vazby. Aktivně a účinně podněcuje profesní rozvoj pedagogů rozmanitými efektivními formami a vytváří podmínky pro jejich realizaci. Středisko cíleně podporuje rozvoj pedagogických schopností začínajících pedagogů. Aktivně přistupuje k zajištění odborné kvalifikovanosti pedagogů (zejména těch vykonávajících dílčí přímou pedagogickou činnost).